....och så hände det.

Jag ringde på inrådan av barnmorskan till repro efter ännu en vecka. Hade ju (som skrevs i föregående inlägg) förväntat mig upp emot nån månad eller två innan allt var klart därifrån.


Barnmorskan knappade och klickade på sin dator och gav mig beskedet att det fanns tre rör nedfrysta simmare från Darling.....fråga mig inte hur sjutton de fick ihop tre rör med den lilla klutten hahaha.......

Hon sa också att "det fanns tillgång på spermier" men kunde inte ge mig siffror, lite synd eftersom jag vet vad som ska räknas som "normalt" men det fanns iaf......och att de som fanns hade "nååågot nedsatt rörlighet" vilket absolut inte är förvånande då Darling sitter ner och därmed blir det lite för varmt i skrevet.

Så fick vi en tid då...27/9 ska vi befinna oss på sk planeringsmöte på reproduktionsenheten för att planera behandlingen.

Är spännande, skrämmande, pirrigt och nervöst. Allt på en gång. Men nu börjar det.

Kommentarer
Postat av: Emma- med grabbarna

ÄNTLIGEN en uppdatering.

Spännande det är .



Jag får hoppas att han spermier ändå är så pass livsdugliga att de kan bli en liten bebis för er.



Jag måste bara fråga vad som hänt för att han sitter i rullstol? Olycka eller och vad för olycka? ( behöver inte svara om ni inte vill)..



Önskar er sååå mycket lycka till ska ni veta :)



Kram Emma

2011-09-05 @ 20:35:05
URL: http://morgonstjarna.webblogg.se/
Postat av: Katja

Spännande!! Bara att hålla tummarna för att ni får snabb hjälp nu då ;)

2011-09-05 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0