ger mig själv sprutor...

joråsåatte... jag ger mig själv en fin liten injektio varje kväll sedan en vecka tillbaka ungefär...

Det var fruktansvärt första gångerna och har inte blivit så mycket bättre kan jag tala om...

Jag var hos barnmorskan och fick lära mig hur det funkar och då skulle jag "Provsticka" mig med en spruta av samma sort...måste säga att så pedagogiks var hon inte den dära damen.. jag sa som det var att jag har sprutfobi och kände mig svimfärdig bara av att se sprutan och ville ligga ner någonstans men då tyckte hon att jag var barnslig och sa till mig att sluta fåna mig...

Jag stack mig och bet ihop för att inte börja gråta eller svimma.. men det funkade och det kändes inte ett piss...

Väl hemma sen var det iaf inte särskilt lätt.. jag kallsvettades och grät om vartannat, lyckades till slut sticka mig och inte fan kändes det nåt då heller...

Så har det hållt på nu i en vecka i morgon ....varje kväll samma sak...hjärtstegring, tårar och kallsvett - sen sticker jag mig och inser att det inte känns något och svimmar nästan av lättnad i stället....

På fredag ska jag göra ett ultraljud för att se hur äggen ser ut, om det finns några... men mitt östrogen låg "perfekt" i af i måndags så jag antar att det går som det ska så här långt...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, hur går det för dig? Hoppas det går bra!

Svar: har uppdaterat bloggen äntligen
Wera O-sson

2012-09-17 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0